Kızlar artık sezeryan tarihimiz belli oldu ama spinal’in iğnesinden çok korkuyorum genel anestezi’de istemiyorum bebek ilk doğduğu anı görmüyosun falan onu o yüzden istemiyorum tercihim spinal anestezi ama iğneden boşunamı korkuyorum yoksa o anda acısı gerçekten çokmu oluyor ? 😔