Kizlar ben tup bebeklerimde oksapar kullaniyorum ikimci tup bebegimde bebek tutumustu ama kanamam oldu diye doktorum oksaparo ve coraspirini biraktirdi ve rahmet pihti atti biz bebegi kaybettik maalesef. Simdi yeniden basladik cok sukur ayni doktora muayenede sordum. Pihtilasmam olabilirmi kanama olunca biraktirdiniz boyle boyle oldu
Bu sefer doguma kadar kullancakmiyim dedim hayir igneyi birakmanla alakasi olmaz bla bla diye konustu durdu.. 3 aya kadar kullandiriyoruz dedi
ama benim anlamadigim pihtilasmam varki igneyi birakinca kaybettik bebegi… cunku arkadasimda ayni doktorda gordu tedavi kanamasi olunca oda birakti igneyi ve bebekleri saglikli dogdu
Simdi ben yanlismi biliyorum beni aydinlatin lutfen
Ama allahin izniyle bi tutsun bebegimiz herseyguzel ilerlesin kurtajimi yapan doktora gecicez doguma kadar kullanmak istiycem..