Kızlar selammm
Gebeliğimin başından beri aylık rutin testte tsh bakılıyor. Bazen 0,20 bazen 1,90 -2,16 vs vs değişiyordu 32. Haftamda kan testimde 3,19 çıktı. Kadın doğum doktorum dahiliyeye gitmemi ilaç başlayabileceklerini söyledi. Bugün dahiliyeye gittim tekrar test yaptılar 3,09 çıktı. Değerin sınırda çıktığını şuan ilaca gerek olmadığını bir ay sonra kontrole gelmem gerektiğini söyledi. Şuan 33 haftamdayım 1 ay sonra belki de doğuracağım ilaç kullanılmaması geç kalınması vs bir sorun yaratır mı başka bir doktora gözükmeli miyim kafam çok karışık?