Esrakin Kizlar 22 haftalık oldum ve surekli uyuyorum kalkiyorum 12 de kahvaltı yapıyorum ilaclarimi alip geri uyuyorum 4 5 gibi kalkiyorum aksamda cok erken uyuyorum normalmi ya kafami kaldiramiyorum resmen yataktan
Taze1anne Esrakin normal normal. 🥰 Bende çok geç yatıp çok geç kalkıyorum buna razı gün içinde hiç uyumamış gibi uykuya aç alıyorum 😄
Momlove23 Esrakin Neguzel uyuyorsunuz ben son iki aydır geceden sabah asla uyuyamıyorum son zamanlardan kaynaklı geceleri Allah’a yalvarıyorum artık ne olur azıcık yatayım diye hava aydınlanıyor anca o zaman uyuyorum oda 9da.son buluyor zaten.erkendende kalkıyorum tadını cikartin
Erol Esrakin normal canım bende öyleydim yemegi yer yatardım eşimin gelme vakti kalkarım yemek yapardım geri yatardım ama son ay uykuya hasret kalıyorsun sımdıden uyu bu herkeste böyle
BurcuGorkem Uyuyabiliyorken uyuyun 28 deyim uyku nedir unuttum Ödemler mide yanması sıcak hiç uyutmuyor
cennetkokulum_ Esrakin normal canım bende 21 haftalık olucam inşallah günlük bir iki saat uyumaya çalışıyorum yoksa başıma ağrıyo giriyo uyumadigim zaman gerçi akşam yine erken saatte uykum geliyo sanki uyumamışım gibi orası ayrı muamma😅😅