Kizlarrrr merhaba. 8 hafta bitmek üzere benim bulantılarım ve halsizliğim cok fazla 🥺 ayağa kalkınca kalbim bile hızlı atmaya başlıyor böyle olması normal mi ? Ne zaman geçer ? Ben çok mutsuzum keyifsizim sürekli yatıyorum bebeği de mutsuzlukla etkiliyorum nolur yardımcı olun geçecek dimi 😪