Sblut23 Kızlar karpuzu 2 ye kesip bir parçasını dolaba koymuştum 6 gün geçti üzerinden bozulmuş mudur ? Renginde kokusunda bir sıkıntı yok
Duygu_52 Sblut23 bir sıkıntı yoksa yiyebilirsin canım kestikten sonra üzerine poşet geçir hiç bir şey olmaz 😊