Senaninannesi Özlem hoca için hiç duyum aldınız mı? Özelde mi devlette mi doğum yapsam diye çok kararsızım. 36+2 yim. Bebeğim de iri biraz özlem hoca normal olmayabilir dedi
ErNur Ademinannesi Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin canım sen şimdi hangi hastaneye giiyon peki ben artık araştırma hastanesinde devam edeceğim kalp hastası olduğum için 🙏🏻