yesilkelebek Blossom00 Ben de görüyorum ikinci çizgiyi👏🏼imkanınız var ise bence kan testi verin içiniz rahat eder 👍🏼şimdiden hayırlı olsun🐣🌸
sumeyraballl Blossom00 hadi güzel haberle gel kan verirken sor ne kdr süre sonra sonucum çıkar e nabızdan göre bilirmym diye çnkü bazıları gidip öğrenmeni bekliyor öyle e nabıza geçiyorlar sonucu bidha git gel yapma gerekiyosa evim uzak falan de
sumeyraballl Blossom00 ayyy hadi inşAllah haber dar et bizi de Rabbim güzel haberi almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
Gamze1313 Hadi hayırlı haberlerle gelirsin ins canım var gibi gorunuo hayırlısı olsun hakkında canım 😊
EgeS Blossom00 geçen gün benmde böyleydi ama tekrar yaptım onda da cok cok belirsiz vardı yine ama test bozuktur diyerek ümitlenmiyorm beklemeye aldım kendmi 🙃