Larraa Royem62 Burda bulamadım tek çeşit var zaten yapıştırma değil beline sarılan sargı bezi gibi ama sırt kısmına ısı veriyor. Yani yakmıyor ama neyse inşallah yine de faydası olur ☺️
mrvrm Royem62 benim bir tanıdığım aynısından yapıştırıp tüp bebek yapmaya gitmişti embriyo yerleştirme günü. Şu an hamile 😌 ilk denemesinde yapıştırmadı. Tutmadı bebek. Sonraki denemesinde yapıştırdı, tuttu. Bunun etkisi olabilir 🥳
Royem62 Rumiii o kdarını bilmiyorum canım ama duş alıyorum düşmüyor yani kendi etkisi geçince bırakıyor kendini
Royem62 Sevilesi hani beliniz yada bacağımız ağrıdğında böyle delikli bir bant var yara bandı gibi ona yakı deniyor kuzum
Royem62 Sevilesi Isı etkisi yrattığı için spermleri rahme doğru çekiyr kuzum kuyruk sokumu yola bel boşluğu ince bel dediğim yer oraya yapıştırılır 2 3 gün bekletiliyor ve bu sürede düzenli ilişki oluyor adetin bittiği gün yapıştırablirsin birde yumurtlama günlerinde yapıltırablirsin❤️
Sarew Royem62 eğer prolaktin yüksekliği falan yoksa havuç ve incir kürünğde deneyebilirsiniz yumurtlamaya ve çatlamaya yardımcı oluyor
Sevilesi Royem62 he ağrı alan yakı kullanılıyor çok ilginç bir bilgi 😅😅 teşekkür ederim aydınlandım valla💕
Royem62 EsrSvm yeni bitti adetim kuzum biter btmez yakı upuştrdm brde yarın yağıltrıcam yakı yumurtlama dönemnde
Valide Royem62 ben yakı kullanmadım ama hamamda kese yapmaya girmiştim sauna felan peşine yumurtalama günümdü onun etkisi olduğunu düşünüyorum, damarlarda genişleme olup kanlanma arttığı için bu arada ikiziz bi de 😅💋🌸
Sevoo34 Royem62 yakıyla hamile kalanlardan biri de benim canım şuan 32 haftalık hamileyim oğlum olucak 😊 Ayrıca yumurtlama günlerini iyi bilip o yakıyı öyle yapıştırmak lazım 3 gün kalması lazım belinizde😊💛 Şuan Sağlıkla ve sabırsızlıkla bekliyorum miniğimi😍😍
offlineanne Royem62 anaa yakı işe yarıyomuymuş ?? Ben belim ağrılo diye yapıştırmıştım belkide o da işe yaradı 😁😁