Gezegen_00 Kızlar ucuz sallanır beşiklerden aldım anne yanı içinde ince bir sünger var yeterli gelmez reflü yatağı alayım hem içine koyarım hem koltukta kullanırım diye düşündüm reflü yatağı aldıysanız nereden ve hangi marka aldınız ?
TugceSmile Gezegen_00 Canım ben babyjem aldım kemerlisinden tercih ettim. Umarım sever bebeğim 🙏😇 Bu da linki https://ty.gl/tz5v7o2yrj
Caglaluna Gezegen_00 e bebekte bi reflü yatağı var, üstü babynest gibi yataklı. Bebiş kaymıyor. Ona bakabilirsiniz ben ilerleyen zamanlarda Allah nasip ederse ondan almayı düşünüyorum. Markası sevi bebe ama 230 tl civarı fiyatı biraz pahalı 🤷🏻♀️
Gezegen_00 TugceSmile Kullanıyor musunuz şu an ? Biraz daha uygun fiyatlılarına baktım ama bebek hareketlendikçe aşağıya doğru kayıyormuş kararsız kaldım
TugceSmile Gezegen_00 Yok kullanmadım henüz doğum yapmadım. Aynen o kayma durumundan dolayı kemerli tercih ettim ama umarım memnun kalırız 🙏
Gezegen_00 Caglaluna Bakarım teşekkür ederim aslında ucuz almayı düşünmüştüm ama ucuzlardan bebek kayıyormuş pahalı olanlarda kemerli destek alttan destek falan var biraz daha verip onlardan almak daha mantıklı