Havva1995 ben. Doğumdan 1,5 yıl sonra işe döndüm. Sütten kesmiştim zaten kızımı. İş yerinde 3-4 tane içerdim o yeterdi bana. Eve gelince hemen duşa girerdim, diş fırçalardım sonra gidip kızımı alırdım babannesinden. Eşim bırakmamı çok isterdi ama olmayınca olmuyor. Ben sadece gebelik durumlarında bırakabiliyorum. Tekrar bebek düşünürsem bırakacağım dedim. Sonra kanser tedavim başladı, bıraktım. Sigara dumanına bile tahammül edemiyorum şuan.