Merhaba arkadaşlar, bugün 38+0 oldum. Şuana kadar 10 kilo aldım ve normal iştahda bir hamilelik geçirdim. Aşermelerim dahi olmadı. Fakat son 1-2 gündür karnımda adet sancısı gibi hafif sancılar hissediyorum ve tıpkı adet döneminde olduğu gibi kendimi acıkmış hissediyorum. Normalde doğuma yakın iştahsızlık olduğu yazıyor ama bende sanırım tam tersi oldu. Bu şekilde tersi bir durum yaşıyan var mı ?