Evelsi gün geceden beri bel sancim vardi ama sık değildi bugün sabah geldik acile alttan muayenede 2 cm aciklik vardi nstde sancim cikti doktor öğleden sonra gelecek dediler eve geldik nisanim gelmis 😍 tekrar acile geldik nst de sancilarim sıklasmis aciklik 3′e yakin dedi hemsire dualarinizi bekliyorum sancilarimda çok kötü oluyo doktor yatis verir galiba verirse gece gibi doğacak prensesim. 😍❤