Kızlar selam bir soru var kafama takılan
Diyelim ki 35 36 37.haftalarda bebek olması gerekenden fazla kiloda. Ve bu durum annenin doğumunu zorlaştıracak. Bebek gün güne kilo almaya devam ediyor. Doktor doğumu başlatmak isteyebilir mi sezaryen yada suni sancıyla? Yoksa isterse 5 kiloyu geçsin kendi gelmesini bekler mi?