Elifk21 Kızlar 39+1 im çatı muayenesi oldum burdan okuduklarımdan dolayı çok tedirgin olarak gittim. Ama hiç korkulacak bişey değilmiş. 5 sn sürüyo. Kendinizi kasmayın hiç acı hissi olmadı çok şükür.
Minaminisi Elifk21 aynen öyle, hiç korkulacak bir durum yok. Geçmiş olsun diyeyim. Nasıl geçti normal mi herşey?