Arkadaşlar 22+3 haftalık hamileyim hep özele gittim ama özelde normal doğum yaptırmıyor sezeryan olursam yaptırıyor bende devlette doğum yapıcam ilk kızımı da devlette yaptım 🙏 dün özele gittim 22+3 haftalık 500 gram tam dedi bugün de kayıt oluşturmak için devlete gittim zaten sıra zor bulunuyor 23+3 625 gram dedi ultrasonlar farklı olduğundan mı farklı çıkıyor acaba hangisi daha doğru