Minaminisi biranne_1 park yatak. Sepet ve büyüyen beşik kullanmış biri olarak kesinlikle park yatk diyorum.
Gizemin-minnakI Nidagokbulut park yatak çok kullanışlı ama ben pek beğenmiyorum . İkea divansa söylediğiniz şey çok şık duruyor .
Emsare Park yatak çirkin ve kullanışlı. 3. Gebeliğim bu kez beşik aldım hatta park yatak var evde içimde kalacaktı 🤣 kaldırdım tatilde lazım olur bana
biranne_1 Emsare benimde 2 gebeliğim benimle uyudu oğlum yatak gerek kalmadı ☺️ Bunda istiyorum bakalım ☺️