Kızlar bugün 2.günüm sezaryen o yüzden daha yeni yazabiliyorum 16 agustosta sabah başlayan sancıyla hastaneye gittim yatışım yapıldı 2cm açıklıkla 17 agustosa kadar 8 cm oldu ancak kemiğimin darlığından bir türlü bebek kanala inemedi 9 cm açıklık varken bebeğin kalp atışları yavaşlamaya başlayınca acil sezaryena alındım 12.27de oğlum dünyaya geldi ufak bir oksijen desteği aldı ama şükür suan iyi kanala girememe sebebi ise en son 2900 bildiğimiz bebeğimin 4050 gram dogmasıydı ameliyattan sonra öğrendim şimdi uyuyor Allah herkese sağ salim bebeğine kavuşmayı nasip etsin🙏🙏🙏