belisslinaa 2.gün korse taktım ben. 10 güne çekti göbeğim. Ama ben korseyi göbek fıtığım olduğu için tavsiye ile taktım. Tabi karnıma da çok iyi geldi, derli toplu oldu yanlarım falan. Normalde balık etliyim, ufak göbeğim olurdu ama sezeryan sonrası hiç doğurmamış gibi oldu göbeğim. Herkes korseye bağladı durumu ama bilemiyorum🤷🏼♀️