Çok su içerim, sık tuvalete gidiyorum bu yüzdenn ama kegel egzersizi yapmanızı tavsiye ederim. Ben doktora baştan beri çok idrara çıkıyorum yoruyor dediğimde kaçırma var mı demişti yok deyince o zaman sorun yok dedi. Şu an 37.haftadayım gece sürekli wcye kalkmayım diye geceleri su içmeyi bıraktım ama yine kaç defa dolu mesaneyle uyanıyorum. Yorucu…