hakanebru_ İkinci gebeliğim 18 haftalık olucaz yarın ve ben hala hareketlerini hissetmeye başlamadım. İlk gebeliğimde 16-17 haftada hissetmiştim var mı aynı durumda olan
Minaminisi hakanebru_ benim 2.gebeliğim. 16.haftadan beri hissediyorum. Şuan 22 olduk. İlk gebeliğimde de sanırım 20li haftalarda hissetmiştim.
Omerhatice hakanebru_ kişiye göre değişiyor demekki.. yada hissettinde anlamadin.. veya bebeğin sakin belkide hissedecek kadar sert vurmamistir 🥰 ben oğlumda 18+2de hisstim ilk gebeligimdi.. kizimda 16+2de hissettim 2. Gebeligimdi ☺
Deryaturan_06 hakanebru_ benimde ikinci gebelik 20 haftalikken histtemeye başladım ilkinde de öyleydi
hakanebru_ Minaminisi Omerhatice LivaveLeyla Reyhanselim oğlum da küçük bşr hafta sonra 7 ayı dolacak bu ara yoruyor çok dişleri sağolsun acaba ondan mı hissedemiyorum diyorum dinlenmeye pek vakit bulamıyorum malum ağrılarda çok oluyor kasık ağrısı falan 😥
Reyhanselim Ben ilkinde 17 haftalıktı bunda 14 haftalıkken hissettim hiç beklemiyodum çok hareketli bu çingen kız başından beri
Minaminisi hakanebru_ olabilir canım. Kendini çok yormamaya çalış dicem ama bebek var evde😊 fırsat buldukça sol tarafına yat, dinlen. Sol taraftan daha iyi oksijen alıyormuş bebekler. Kasıklarında ufak ufak hissedersin.
LivaveLeyla hakanebru_ evet bak onunda etkisi olabilir ne kadar yorulursan oda etkiliyor canım benimde 22 aylık kızım var peşinde koşmaktan ben bile bazen hareket hissetmiyorum akşam gece 32 haftalığız