MerveMen Herkese selam. 5 gün geciken regl de idrar testleri negatif kan verdim sonuç maalesef negatif. Başına gelip daha sonra pozitif olan var mı ?
aysessozer MerveMen benimde 9 gün gecikti 7.gun kan testi yaptım negatif çıktı doktor adet söktürücü verdi dünden beri onu kullanıyorum canım 9 gündür olmadım hala 🤔
fatma_sahin MerveMen benim geldi canım karın ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim gebelik yok dedi 15 gün sonra 4+5 günlük hamile olduğumu öğrendim şuan 16+4 günlüğuz
Gizemin-minnakI @MerveMen kanda mutlaka çıkardı . Benim hep düzenli olur . Bir kere 10 gün gecikti . Sondasın da regli oldum .
DRYD Bir keresinde aynı şeyi ben de yaşadım. 1 hafta gecikme yaşayıp test yaptırdım. Sonuç negatif çıkmiştı. Acaba bebek olucak mı bu ay tutar mı stresiyle böyle gecikmeler oluyor. Siz de o psikolojiyi yaşıyorsanız normal bir şey.👍🏻