ogretmen_anneee Merhaba arkadaşlar . 22. Hafta da rahim ağzı uzunluğum 30 mm ölçüldü doktor birşey demedi ama burda serklaj yazılarını görünce korkuyorum 😞 sizin kaçtı ?
kirpapatyasiii ogretmen_anneee serklaj için 25 mm altı olması gerekiyor ben oğlumda 10 mm iken acil oldum kızımda da 25 olmuştu doktor direk aldı geçmişimde var diye ama şuan 35mm doktorunuza güvenin ilaç tedavisi ile güzel toparliyor birazdikkarli olun sadece 😊
ogretmen_anneee Fasulyemm17 hiçbir işlem yapılmadı mı canım sana ? Tedirgin oldum yA zaten sıkıntılı geçiriyorum 😞
bilnazo68o ogretmen_anneee yok hatırlamıyorum daha uzundur büyük ihtimal 37falan olduğunu hatırlıyorum
ogretmen_anneee bilnazo68o hiçbir şey vermediler bende eve gelince kağıtta gördüm 30 mm diye vermeleri gerekmiyor muydu anlamadım tedirgin oldum 😞
bilnazo68o ogretmen_anneee yok ya öyle olsa başlardı. İnceltecsk pozisyonda değildir belki bebek yukarıda dır. Benimki hep aşagıdaydı mesela 16 haftadan beri. Şuan 32 başı iyice aşagı inmiş. Sizde öyle durum ypksa vermiyordur. Yine de gidince sprun içiniz rahat etsin
jamila_95 Progestan fitil kullansan iyi olur doktoruna sor, birde bol bol uzanman gerek ayakta cok kalma, uzaniyo oyle.
Redpepper Benim 21 de 27 mm idi, 26 dan itibaren 25,23,20 şeklinde yavaş yavaş kısaldı. Full istirahat ettim, ilaçlarımı kullandım. Serklajım yok, 35. Haftadayım
ogretmen_anneee Redpepper magnezyum alıyorum ama progestan başlamadılar yarın mutlaka sorayım kafama taktım bi kere 🤦🏻♀️ Çok teşekkür ederim
Kezibankarakoc Redpepper hangi magnezyumu kullanıyorsunuz bide progestan sabah akşam mı kullaniyorsunuz, bende de rahim agzi kisaligi var
Redpepper ogretmen_anneee ölçünüz kötü değil o yüzden başlamamıştır, 25 altı riskli kabul ediliyor ama tedbirli olmakta fayda var tabi 😌
ogretmen_anneee Arsima4 aaaa neden 🤦🏻♀️ Ben şimdi bi doktorla görüştüm normal dedi bana acaba sizin geçmişte erken doğumunuz falan mı var
Destinaa ogretmen_anneee Korkmayın 22.haftada 32 mm di 40+0 oldum hala doğurmadım 😂önemli olan hunileşme var mı bunu bakılıyor
ogretmen_anneee Destinaa öyle mi 😋 maşallah maşallah sağlıkla gelsin yavrunuz 😍 ya benim rahatsızlığım var çok agrı sızı cektim acaba ondan mı oldj diye korkmaya başladım . Zaten bir sürü şey var başımda allahım nolur bu olmasın diyorum 🙁
Destinaa ogretmen_anneee Amin hepimizin inşallah 😍ben de evham yapmıştım düşünmeyin bir şey olmaz Allah’ın izniyle be ben hep hareket halindeyim hiçbir sıkıntı olmadı