Bende 38+3 haftadayim. Bugun cati muayenesi oldum doktor 2-3 cm acilman var dedi dogurursun dedi ama kontrol ederken canim yandi. Nst ye girdim sancim cikti, ama hic bir belirtim yoktu hastaneye gidene kadar eve geldim kanama vardi ve adet sancılarım basladi. Kendimi hic iyi hissetmiyorum