Sim4 bende yeni tasindim 33 haftalik hamileyim. Cigdem guler e gittim 9 bucuk istedi dogum icin.. bugun medicalle gorustum 6250 imis dogum. Siz memnun musunjz hastaneden? Dr konusunda bulent ve yetkin hocayi onermisler genel olarak? Siz diger bu iki dr a gitmismiydiniz?