gamzosgamzos 2kezanne1 kilo genellikle genetiktir ben guya kilo yapacak herseyi yedim 2.825 gram dogdu suan 20 aylik 10.300 gram yine minyon ama babasida bende iri degiliz 1.60 boyum 49 kiloyum esimde 1.82.68 kilo 🙈 bizdende iri yari bebek olmazdi heralde 😂
Dila71 2kezanne1 benim bebeğimde 3 hafta gerilik var sabahları aç karnına muz süt ceviz pekmez blender geçirip içmeye başladım. Bir faydası oldu mu bilmiyorum haftaya salı gorucez inşallah.
Snmlhn0 Ben buna inanmıyorum emziren annelere de diyorlar onu ye bunu ye çoğu doktor böyle bir şey olmadığını söylüyor ama ben kaşar peynir yoğurt çok yedim 4 kiloyu geçti normal doğum yapmıyorlar 😂 ama kendimde eşimde uzun böyle iriyiz
Maaaile Snmlhn0 Kaşar peynirini sade mi tukettiniz. Yani ben kaşarı direkt yiyemiyorum kahvaltıda anca tostta falan yiyebiliyorm. O da kilo cok aldırıyor ya.
2kezanne1 Snmlhn0 benim ilk oglumda 3,910 doğdu kg aldiran besinlerde hic tuketmedim ama bu sefer kucuk olduğunu soyledi doktor.
Necmiyeemrullah 38+6 haftalık hamileyim her an oğluma kavuşabilirim ama 2 gün önce kontrole gittiğim de oğlumun biraz zayıf kaldığını söyledi doğana kadar belki biraz da olsa kilo aldırabiirim napmalıym ne yemeliyim lütfen bilgi verin