Papatya23 muayene ücreti operatör doktora 145tl canım diğerlerini bilmiyorum benimde doğuma 2 ay kaldı sanırım 32 haftalık oldum daha yeni gittim bende. Doğum için sormuştum zaten 2100 lira normal doğum dediler mesai dışı olursada nöbetçi doktor kimse onun ücretini ödüyormuşsun. Onun dışında hastanede iki hafta önce arkadaşım sa doğum yaptı çok memnun kaldı. Tanıdıklarımda orayı önerdi orada doğum yapmışlar doktorlar ebeler çok ilgiliymiş hastanede temiz güzel yani. Fikir edinmek için sizde bir kere randevu alıp gidin bence eğer memnun kalmazsanız yeni bir hastane arayışına girersiniz 😊