Dogum yapan güzel anneler ya da bu sorunu olan güzel anne adayları sizden tavsiye istiyorum
Dün güzelce banyomu yaptım tam lazer yapıcaktım. Sanki birsey aktı, baktim kalıp gibi yada krem gibi yogun beyaz akıntı ilk defa böyle oldu sasirdim.
- Haftamdayım 4 5 gündür, günde 1-2 defa adet sancısına benzer sancım oluyor ama hafif.
Birde rahmime bir anda batmalar oluyor ama 1-2 sn sürüyor, suanda bu durumda olan ya da dogum öncesinde böyle birseyle karşılaşan var mı ??Karşılaştıysanız kac gün sonra dogum yaptınız ??
Bu arada belki eşinle ilişkiden diyenler olabilir ama hayır 3 hafta olmuştur, olmayalı doktorum son ay yasakladı halbu ki daha iyi olur diye biliyordum acılma için, enfeksiyon ya da başka birsey kapmamam için son ay hastalarına yasaklıyormuş.
Sizden ogrenmek istedigim, sizde de böyle yogun beyaz akinti oldu mu ??
Olduysa, kac gun sonra dogum yaptiniz ??
Artik kucagima almak icin sabirsizlaniyorum
Normal dogum istiyorum, gün gectikce kilo aliyor benim icin zorlasiyor.😅😅