Mihruss 33+0 bende delta varyantıyım 10.günüm. Düşmeye ateş,iştahsızlık,eklem ağrıları hepsini yaşadım 1 hafta boyunca. 1 hafta sonra bıçak gibi kesildi. Korkmayın inşallah atlatacaksınız. Ben ölüyorum sanmıştım… geçti çok şükür. Parol için ateşinizi kontrol altında tutmaya çalışın. Bol bol su için günde 3-4lt