Elbet-birgun-kavusacagiz https://www.hizliresim.com/r6pvpgl Tup bebek tedavisjne basladik bugun kan verdim ama doktora cmt gunu gostercem. Sonuclardan Anlayan soyleyebilirmi not(cikolata kisti var)🥰🥰url=https://www.hizliresim.com/r6pvpgl][img]https://i.hizliresim.com/r6pvpgl.jpg[/img][/url]
marbling10 Elbet-birgun-kavusacagiz referans değerleri olmadan anlamlı bir sonuç çıkmaz. Neden yazmıyor ki referans değerleri. Her laboratuvar ın okuma aralığı farklı olabiliyor o yüzden referans değerlerini bilmek önemli.
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz Aa seni hatırliyorum daha önce konuşmuştuk . Yeniden başladın demek tedaviye çok sevindim canım inşallah bu kez minigini kucağına almak nasip olur 🙏🙏😍😍😍
Elbet-birgun-kavusacagiz marbling10 evet bende oyuzden bisey anlamadim yazmiyo referans🤦♀️ netten baktim referanslarla karsilastirdim dogrumu yaptim bilmiyorum ama
marbling10 Elbet-birgun-kavusacagiz hayır öyle anlayamayız her laboratuvar referans değerleri farklı olur. Siz bi tahlillerim sayfasından bakın. E nabız dan bakıyorsunuz değil mi?
Elbet-birgun-kavusacagiz marbling10 evet e nabizdan bakiyorum tahlillerim kismindada yazmiyo referans araligi sadece tsh ve prolaktin var onlarda normal cikmis digerleri yok. DOoktor yorumunu bekliycez galiba
marbling10 Elbet-birgun-kavusacagiz Doktorunuz yprumlamalı o zaman gerçekten ilginç yani bende referans değerleri hep yazıyor.
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz iğneler başlamış mıydı? Ona göre yorumluycam yanlış bişey söylemek istemem
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz o zaman gayet iyi. E2 600lü görünce ondan hemen yorum yapmak istememiştim. İğnelerden dolayı foliküller oluşmaya başladığı için e 2 de düzenli artar. O yüzden 600lü çıkmış. Diğerleri de normal geldi bana. Hatta bakıcam ben de son tedavideki değerlerimi atayım
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz [url=https://www.hizliresim.com/91h552s][img]https://i.hizliresim.com/91h552s.jpg[/img][/url] Benden sadece bu 3 değeri istedi 3 günde 1. Sadece ilk kanda kapsamlı istemişti