Hayzem bende öyleydim canım, normal olacak diye direttim, 41.haftada farkettik ki, rahim girişimde varis varmış, davul gibi şişmiş. Suni bile alamazsın dedi doktorum. Ağlaya ağlaya sezeryana girdim ama gülerek çıktım. Çok güzel geçti korktuğum gibi olmadı hiçbişey. Varisi sonra yaktırdım ama tekrar etmiş olabilir, son haftalarda bakacak tekrar doktorum. En güzeli tabi normal ama bazen olmayınca olmuyor🌸😊