3 gündür çok fazla öksürüyorum maalesef mutant virüsüne yakalandım ve karantinadayım iç çamaşırım hep kahverengi lekeydi idrarımı yaptıktan sonrada kanamam oldu biraz korkuyorum bebeğime bişey olacak diye hiç bir doktor ilgilenmiyo gelip evde hiç kontrol bile etmediler çok korkuyorum bebeğime bişey olmasın