Allahneverdiysee Kızlar hangi marka daha iyi kullanan var mı ? Hangisinin kokusu daha güzel ve göz yakmıyor? Tabi ki doğallık en önemlisi
cahillesohbetikestim Allahneverdiysee daha az önce araştırdım en doğalları ecowell incia siveno ben ecowell set olarak almaya karar verdim 🥳
Yagmuricenkiz İlk bebeğimde bir kere Sebamed pişik kremi dışında hep mustela kullandım. Çok memnunum, kokusu çok güzel ve çok az kullandığınızda dahi dağılımı çok geniş oluyor. İkincisine de mustela hoşgeldin bebek seti aldım