alparslan6610 Serapvtnsvr gaz sorunu çok fazla miğde bulantıları devam ediyo cinsiyet heyecanı bastırıyor 😅 senin nasıl geçiyor
Drf Serapvtnsvr 10. Haftadayım bulantı halsizlik🥴ve cinsiyet merakı ben 12 de öğrenirim diye umut etmiştim ya😒
Clementinee Serapvtnsvr dün yoğun kanamayla acile gittim iğne vurup gönderdiler dua edin lütfen bizim için canımız annişlerimşz😔
Elfhsyn Serapvtnsvr mide bulantılarım ve kusmalarım bittiği için çok mutluyum birde kızım oluyormuş miss😊
Serapvtnsvr alparslan6610 mide bulantım bitti halsizlik falan tabi cinsiyeti de merak ediyorum 😂 hayırlısı olsun hepimiz için
AnnelikHayali Elfhsyn ya ne güzel erkenden öğrenmişsiniz. 😍 sağlıkla gelsin inşallah. İkinci trimester için hamileliğin balayı zamanları derler ya o döneme geçiş yapmışsınız.
Elfhsyn AnnelikHayali çok teşekkür ederim başlar da çok zorlandım hiç yemek yiyemedim ama çok şükür beş günden beri çok rahatım
Fatmaens34 Kızlar karnınıza bastırdığınızdan bebeğin ne tarafta olduğunu hissediyor musunuz ben hissediyorum 😂13+4
MerveMen 12+2 deyim asla hamilelik belirtileri yaşamadım yaşamıyorum. Bu nasıl konfor anlatamam. İlk gebeliğimde ilk 12 hafta çok zordu.
Drf MerveMen maşallah ne güzel ya bende hep öyle hayal etmiştim ilk başlarda hiç belirtim de yoktu nasıl güzeldi sonra tam gaz devam daha 10 haftalık😍
Gizemmihra MerveMen bende 12 haftadyım hiç bisey hissetmıyorum Adet ağrısı gibi küçük ağrılarım olurdu oda yok şimdi iyi bisey mi anlamadım sanki hamıle değilim gibi otururken kalkarken hiç ağrı falanda olmuyor anlamadım
Sevgiliiiii Serapvtnsvr 14+5 haftaligiz bizde bugun kizimiz olucagini ogrendik ikinci kizim geliyor nasipse