zeynepin_annesiiii Kullaniyo musunuz kızlar . Alsam mı ki internette okudum nasira ve batiklara iyi geliyormuş ama kararsız kaldım
Minaminisi zeynepin_annesiiii ben senelerdir kullanırıö. Topuk çatlaklarım var ve ne yaparsam yapayım geçmiyordu. Hamile olduktan sonra kendi kendine iyileşti. Vücut kendini yeniliyor resmen. Ama hala kullanıyorum ponza taşı.
Mom3834 zeynepin_annesiiii ben kendimi bildim bileli kullanırım.. Ponza taşı ve ayak rollerı. Her zaman yumuşacık yapıyor. Haftada 1 duştan sonra yetiyor. Ama bende nasır ve batık yok. Bakım için kullanıyorum.
Minaminisi zeynepin_annesiiii ben öneririm canım, faydasını görürsün. Düzenli kullanımda işe yarıyor. Banyonun bitimine yakın, ayakların yumuşamışken kullan. Gerçekten faydasını görürsün.