sezi149 benim başımda iki hemşire vardı, içerde müzik çalışıyodu. Hatta ne açalım falan diyolardı bana, bende dedim karnımı açın artık alın bebeği. Ooo dediler bebek çoktan çıktı, meğer kızım doğmuş şamarlanmayı bekliyomuş😁 bi ara fenalaştım aslında, neden bilmiyorum tansiyonum düştü. Hatta kızımı yanıma getirdiler öptüm, ama dışındaki sıvı midemi kaldırdı, dedim çekin bebeği😊 çok güzeldi gerçekten. 20 dakkada bitti odaya çıktım. Herkesin su gibi gelsin geçsin insallah.