Dmteyll Kızlar merhaba ben 9 haftalik hamileyim doktorum mide bulantim için prilam dr verdi ama yinede etki etmedi günde 1 öğün yemek bile yiyemiyorum siz bulantilarinizla nasil başa cıktınız
mehmel54 Dmteyll ben başa çıkamadım hep yattım ve genelde dışardan yedim çorba türü şeyler ancak öyle karnımı doyurabildim başka bir şey yiyemiyordum 16 haftalıkken geçti bulantılarım tamamen
perilice123 Dmteyll ben hiç ilaç içmedim ama benim de midem çok kötüydü ve hep kustum. Sadece beyaz peynirli tost ve krakerle idare ettim. Onun dışında bir şey yersem kusuyordum çünkü.
Onner Dmteyll 9 haftalığım bende çok midem bulanıyor evde yemek yapinca kokusundan tiksiniyorum eşim lokantadan çorba getiriyor bazen de salatalik kraker falan öyle doymaya çalışıyorum genelde yatıyorum çünkü doğrulur doğrulmaz lavabodayım😷
defneveannesiii Bende 9 haftalık hamileyim çok kusuyordum prilam verdi doktor gece yatmadan önce 2 tane içiyorum eğer sabah uyandığımda midem bulanıyorsa ağır şekilde 1 tane daha içiyorum. Ama şu ana kadar gece kullandığım için hiç sabah midem bulanmadı
Dmteyll defneveannesiii midem bulanmasa da yinede birsey yiyemiyorum çok degisik bisey allah hepimize kolaylik versin ☺️
B-Tugce Ayy çok zor kızlar o bulantışar ben 14 teyim geçmedi halaa ne yemek ne su ne prilam. Bi tek canınızın istediğini yeyin dışardan sa söyleyin gitsin. Kuru incir bulantılara iyi geliyor deneyin bence. Bana biraz iyi geldii.
AnnelikHayali Ben de dokuz haftalığım. Sabah kahvaltıya sucuklu yumurta yaptılar, kokudan ne mutfağa girebildim ne de kahvaltıda peynir zeytin harici bir şey yiyebildim. 😔 bazı yemekleri hiç yiyemiyorum. Yemeği kendim yapamıyorum zaten. Kavrulmuş soğan ve salça kokusu daha beter ediyor midemi. Prilam gün içinde içmemeye çalışıyorum çünkü aşırı uyku yapıyor.
Pembisannnee Dmteyll ben 13 hafta boyunca her yediğimi kustum maalesef, 6 kilo verdim, ilaç kullanmadım, aşırı kötü olduğum zamanlarda serum taktırdım, çok şükür hafifledi 13+3üm, sanırım zamanla geçecek bir şey, hiçbir şey fayda etmiyor zamandan başka🙁
bbbusrra-1 Dmteyll ben hiiç başa çıkamamıştım ta ki 14 haftaya kadar. 20 haftalığım iyiyim şükür ama ara ara geliyor