Duygu_52 Arkadaşlar hamilelik sonrası saçı dökülen var mı varsa ne gibi önlemler alıyorsunuz paylaşabilir misiniz doğum yapalı 3 ay oldu saçlarım çok dökülüyor😊😇
perilice123 Duygu_52 valla benim hamilelikte saçım dökülmeye başladı ama corona olmuştum ondan dediler. Ben aktara doğal yağlı bir serum yaptırdım. Onu deniyorum güya saç dökülmesini durduracakmış bakalım.
Zumruduankakusum Duygu_52 huncalife siyah sarımsaklı şampuan ve maskesini kullanıyorum dökülme durmadı ama inanılmaz azaldı bende deneyebilirsiniz 🥰
perilice123 Duygu_52 çok düzenli kullanamadım ama saçlarım en azından bir güzelleşti kullanınca daha sağlıklı gözüküyor. Biraz daha düzenli kullanırsam olcak gibi.
perilice123 Duygu_52 bir sürü şey koydular ama bildiklerim arasında argan yağı, badem yağı, kekik yağı, keratin falan vardı. Bir aktar bulup sormak lazım.
perilice123 Duygu_52 tam hatırlamıyorum aynı anda başka şeyler de almıştım ama çok uygun fiyatlı değildi.