Ezgi1k odana yerleşiyosun, damar yolu açılıyo. Önlüğünü falan giydiriyolar, spinal yada epiduralse ameliyathaneye alınınca iğne işlemi başlıyor. Benim spinal, iğne de dahil herşey 20 dak sürdü. Odama çıktım, 3-4 saat bel altı uyuşukluğu geçmedi. Ama üst tarafta sıkıntı olmadığı için bebeğimle ilgilendim. Çok şükür sütüm hemen geldi. Kanamam 4 gün yoğundu, sonra gitgide azaldı. İlk 4 gün hasta bezi sonra ped kullandım. Hastanede gecelik işime yaradı düğmeli, zaten altına bisey giydirmiyolar. 5 saat sonra falan bisküvi çay verdiler, sonra çorba. Sonra gaz çıkarabilmen için ilaç veriyorlar. Onu sürekli gidip gelip soruyo hemşire. Ertesi gün hastanede duş aldım sonra çıkışım yapıldı evime geldim. Allah kolaylık versin, herşey güzel olsun inşallah🌸