nursaritas oznuryakup44 sabrımın tükendiği noktadayım 😞 Perşembe gününe kadar gelmezse suni ile başlatacağım dedi doktorum 24 Ağustos son gün
alazzeyneperva oznuryakup44 39 a yeni girdim sancılarım çok fazla var düzene girmiyo bi türlü açılmam yok çom ypruldum 2 gündür çekiyorum sanci filan ama su da gelmedi nişanda 🥺
Kubra_baydar oznuryakup44 38deyim Çarşamba günü 39a girircem günler geçmek bilmiyor 🤷 bitsin artık istiyorum hayirlisyla gelsin kızım 💓🙏
Mybaby90 nursaritas benimde 24 son gün. Ama erken almak istiyo doktorum sağlıklı ama şekerin olduğu için allaim diyo ( kontrol altına alınan bi şeker ) bende gün belirlemeye çalişiyorum 24üne kadar
Adilekorkmaz oznuryakup44 hayir ilk once normal dogumu denedik 10 saat suni sanci cektim acilmam herseyim cok guzeldi ama bebegimin kafasi kanalda sıkısti acil sezeryana alindim
alazzeyneperva oznuryakup44 keşke belim olsa sadece adet ağrısı ilk gün sancısı nasıl olur bilirsiniz kıvrandırır hani o sekilde çekiyorum ama ilerleme yok yerimde sayıyorum 2 gün oldu
oznuryakup44 alazzeyneperva Allah yardımcın olsun canım rabbim biran önce sağlıkla kucağına almayı nasip etsin