1 aydır bacağımın dip kısımlarına yakın yerlerde bi kaç tane siğil çıktı. İlk başta sivilce sandım ama geçmedi. Nette araştırdım hpv virüsü olabilir diyo ama nerden bulaşmış olabilir ki eşimde yok heralde. Ve bu normal doğuma engel olabilirmiş ama benim vajinada değil. Çamaşırın sıktığı lastik kısımlar var ya orda. Bazen lastikler den dolayı sivilce çıkardı öyle zannettim ama değil. Böyle bi şey gelen var mı başına. Herhangi bi ağrı kaşıntı bi rahatsızlık vermiyo