Merhaba hanımlar ☺️ Bugün 37 haftalık olduk. Doktor muayenemizde bebek kanalda ve baya aşağı inmiş dedi doktorum. Çatı muayenesinde de yumuşamış baya ama açılma yok dedi. Eliyle uyardı bebeği ittirdi baya. Sorum şu aranızda böyle olup bebek uyarıldıktan kaç gün sonra doğum yaptınız işe yarıyor mu doktorun eliyle bebeği uyarması