Hanifekucuk bende hemşireyim 25 ten 28 e kadar bir hafta çalışıp bir hafta yıllık izin aldım . Kasık ağrılarım dayanılamicak hale geldi yürüyemeyecek duruma geldim doktorum da erken doğum riskim olduğunu söyleyince bende kendi başhekimimle görüşerek rapor aldım üniverste hastanesinden 28 den 32 ye kadar raporluyum yani.