ozlemkrts Hanifekucuk geri dönmicem işe bide rapor bitince çıkışımı isticem zaman geçmek bilmiyo resmen
Gnc16 Arada rapor alma sansım yok rapor alsanda gelcen dıyo yerıme bakacak bırı yok ozel sektor olunca ıste bole anasını aglatıyolar gecen haftalarda grıpten oluyorm sesım cıkmıyo ayakta zor duruyorm ızın ıstedım vermedıler surune surune gelmıstım
Hanifekucuk Gnc16 sorma bende aynı durumdayım nerdeyse. Izin istediğimde senin paraya ihtiyacın yok galiba diye tersliyorlar
eminergunn Hanifekucuk bencede takma insanları gelip geçer zman zaten bayramlar tatiller vs de var seninde yıllık iznin varsa bide onu kullan oh mis
Zeynp Hanifekucuk özel SEKTÖR de var malesef böyle şeyler Muhtemelen Doğumdan sonra beni de gönderirler 😁 Sağlık olsun Napalım
Caglagok Ya bu iş sorun gerçekten ben 25. Haftamdayım şuan bile işe gelesim yok. Zabıt katibiyim geçen hafta nöbet tutamaz diye rapor verdi doktorum yasal hakkım sonuçta ona bile bir surat yaptılar ki sormayın. Valla haftam dolsun hemen ayrılcam izne çekilcek dert değil valla kızlar
SevDin Hanifekucuk ciddi bir sorununuz varsa rapor alabilirsiniz heyete çıkıyorsunuz onaylanırsa rapor yazarlar onun dışında maalesef 32 haftayı bekleyeceksiniz
Annesininmelegi Gnc16 22 hfta bıtcek ıkızlerıme gebeyım hala hıcbısey almadım naparız bılmıyorum hala bıraz daha zaman geçsın dıyorum :D
Hanifekucuk Annesininmelegi iş yerinizde mutluysanız çokta sorun olmaz aslında ama ben sıkıntılıyım malesef
ardengunes Bizde 24 olucaz ben suan raporluyum mesela perşembe is başı tekrar 1 ay falan daha çalışıp tekrar bi 10 günlük rapor alicam böyle böyle allahın izniyle tamamlarim diye düşünüyorum hiç gidesim yok iyice tembellestim b3nde
Gnc16 Benım rapor alma sansım yok yıllık ızın hakedısımde yok 4 ay oldu gırelı henuz ıse baslkdtan bır hafta sonra ogrendım hamıle oldumu napcam bılmıyormm
Gnc16 Benım rapor alma sansım yok yıllık ızın hakedısımde yok 4 ay oldu gırelı henuz ıse baslkdtan bır hafta sonra ogrendım hamıle oldumu napcam bılmıyormm
SevDin Hanifekucuk bende 37 haftama kadar çalıştım son1 ay sıcaklardan çok bunaldım ama iyiki çalışmışım diyorum 2 haftadır evdeyim vakit geçmiyor sıcaklarda cabası şirkette güzel geçiyormuş zaman sıkın dişinizi inanın ev daha sıkıcı