Bende de var polikistik over ve insülin direncim vardı. Doktor, glifor ve pholicaps verdi bana. Gliforu yazarken de hem insülin direncinin düşürmesi için yazdığını, hem de bu ilacın yumurta gelişimine etki ettiğini söyledi. Hakikaten de araştırdım, gliforun yumurta gelişimine olumlu etki ettiğini söyleyen çok doktor var. Ben ocak ayında kullanmaya başladım, adetlerimi hemen düzene soktu. Fakat nisan ayında covid olunca bıraktım, zaten sonra da ramazan başladı. Bırakınca adet döngüm tekrar uzadı. Ramazandan sonra tekrar kullanmaya başladım ve haziran ayında şükür ki hamile kaldım. Gerçi haziran ayında arı sütü, ham bal, propolis ve polen karışımı da tükettim ve onun da etkisi oldu diye düşünüyorum.