HappyMom Dün ilk aşılamasını yaptırmış biri olarak yorum yapmak istedim ☺️ Öncelikle doktorum tüm tarama testlerini yaptı ve eşimden tekrar sperm testleri istediler.Tiorit ve d vitaminim düşük olduğu için ilaç kullandım.Normal düzeye geldiklerinde adetin 3. Günü gonal f iğne kullandım.Dozunu doktor kişinin yumurta gelişimine bağlı olarak arttırıp azaltabiliyor.Ben 9 gün boyunca 50 lik kullandım.Bu süreçte 3 kere kontrole çağırdı doktorum.İlgili boyuta geldiklerinde adetin 11. Günü çatlatma iğnesi oldum.İğnenin 36. Saatinde aşılamam gerçekleşti.Beni ağrısız ve kolay oldu.Sonrasında lekelenme ya da kanama yaşamadım.Sadece idrara sıkışık olmak zorladı o kadar.Doktorum 3 gün kullanacağım bir antibiyotik yazdı.Progestan günde 2 kere vajinal yoldan kullanmamı söyledi.Yanında coraspin ve Folidoce verdi.Sürecim bu şekilde.Nasip olursa 13 gün sonra gebelik testi yapıcam.İnşaallah bu süreçte hepimiz hayırlı,sağlıklı evlat haberlerini alırız 🤲🏻❤️🥰