Mom526 Cagla-91 cok memnun eşim subay cazip geldi sohbet ediyor güzel bilgiler veriyor ,kafanızdaki herseyi de sorabilirsiniz..Video ve fotoğraf da renkli usg de verdi cok memnunum geçen hafta cuma gittim,ınstagramdan bak video atıyor oraya
Cagla-91 Mom526 kaç haftalikken yaptırdın canım. Ben 21+3 um su an. Anca haftaya Mersin’de olacam. Geç kalmam heralde dimi ya
ayselll123 Kaçıncı haftalarda yapılıyor acaba bu detyali ultrason ben 20-25 hafta Arasi diye biliyorum
Afyy Cagla-91 videoyu bilmiyorum ama fotoğraf veriyormuş bizim bebişin arkası dönüktü hep bir türlü yüzünü tam olarak yakalayamadı o yüzden bir fotoğraf yakalayamadı ben onu bile alamadım ☺️