Denizyildizii yok canım bu tarz demiyorum ben, evet hem sormuş hem cevap alınca kaba davranmış ayıp etmiş. Ben mesela kızıma Mina ismini verdim. Bigün böyle yazdım. Altında bi yorumlar görmen lazım, yeni moda isimmiş, 🤮🤢 emojiler, yok ayşe fatmanın suyu mu çıkmış. Yani mina yeni bi isim değilki, babannemin ismi hem. Çook eski. Bizim balkanlarda çok yaygın. Bana bunu yazanda kendi oğluna Çınar vermiş. Çınar çok eski bi isim sanki. Bunları diyorum kendine bakmadan senin fikrini eleştiriyorlar.