Hayırlısı olsun öncelikle beta takibi yap, Allah sağlıkla tamamına erdirsin, bana da bu gebeliğimde aptal bir sağlık ocağı doktoru dış gebelik dedi, yüzüme bile bakmadı yolladı tabi yaşadığım onca acı tecrübeden sonra çok daha üzüldüm, hemen kliniği aradım, değerleri attım doktorum aradı; canımmmm hayırlı olsun hemen gel bakalım, konuşalım, hiç üzülme dış gebelik kanda belli olmaz dedi ve çok şükür gittiğimde her şey yolundaydı, bir sonraki sağlık ocağına gittiğimde de o doktoru rezil ettim zaten maske flan da takmıyordu sinir şey, sen kalbini ferah tut, her şey güzel olacak Allah’ın izniyle 🤗🤲 yerleşme kanaması illa herkeste olmaz, ben ilk yoğun regl oluyorum diye gidip öğrendim hamileliğimi bu arada ve sonra beta takipleri de istediler, 20 hafta kanamadan yattım şükürler olsun bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, şimdi 31 haftalığız, hasretle gün sayıyorum, dua et sabret Allah büyük 🌸