Gamzekaya14 umudunannesiii canım 4-5 tane sancın çıkmış ama sen hissetmiyorsan bir problem yok kaçıncı haftadasin
deletedmom162 umudunannesiii Kaçıncı haftadasın bende bu akşam ilk defa girecem nst’ye 32+1 bakalım benim sonuclar ne olcak 😊
Bstg Sancı denmez aslında 50yi bir kere görmüş. 50ustunde düzenli sancı ve kasılmalar olduğunda ancak sancın var diyebiliriz. Ama yavaştan yokluyor gbi artık
Gamzekaya14 umudunannesiii 36.haftaya göre gayet normal bende 35.haftadayim benimde 2 tane çıktı doktorum hissetmedin mi dedi bende hayır dedim o zaman sorun yok dedi bebegin gelişimine daha var zaten 😊
deletedmom162 umudunannesiii Ben erken girecem galiba 😂 Ayy çok heyecanlıyım bir an önce akşam olsa keskem 😂
prensesannesi__ umudunannesiii yok tatlım benim daha yükseklerde cikiyo 70 80 lere ama yine sancı gibi saymiyolar kaç haftaliksin